وبلاگ اميلي كلين وبلاگ اميلي كلين .

وبلاگ اميلي كلين

زرق و برق دار جديد مجموعه لباس عروسي بارت، پاييز 2017

صبح دوشنبه مي تواند سخت باشد، به خصوص در اين زمان سال. اما روز باراني مي رود، جلسات يك ساعته و شمار زيادي از ايميل هايي كه در صندوق پستي شما قرار دارند، مي توانيد صبر كنيد. از آنجا كه ما چيزي كاملا زرق و برق دار داريم تا به شما نشان دهد.
اين نگاه جديد با نام تجاري جديد است، بدون توجه به مجموعه لباس عروسي لباس عروسي برتا 2017.


اين مجموعه امواج بزرگ را در تپه اي در هفته مد روز عروسي به نمايش گذاشت و هنگامي كه در هفته گذشته نمايش Instagram را به اشتراك گذاشتيم، اين يكي از محبوب ترين پست هاي ما بود.
بنابراين به راحتي مي توان گفت، ما فكر مي كنيم كه قصد داريد آن را دوست داشته باشيد.
لباس عروسي برتا هميشه يك مجموعه بسيار پيش بيني شده است، براي طرح هاي جسورانه، جزئيات لوكس و شبح سكسي. اما براي پاييز سال 2017، طراح يك روحاني را به سبك امضا خود اضافه كرده است، با بافت هاي ابر مانند و دكوراسيون گل. به علاوه يك تكه از زرق و برق نيويورك براي كتاب راهنما.
به پايين برويد تا از اين (به معناي واقعي كلمه) مجموعه تسويه حساب جلوگيري كنيد، اما ابتدا بيشتر از تيم Berta در مورد الهام گرفتن از پشت آن ...از طراح
الهام گرفتن از مجموعه جديد Berta از بسياري جهات از دنياي گياه شناسي و به ويژه گلها مشتق شده است.
به عنوان جواهرات تاج هاي گياهان جهان، گل هاي جذاب به نظر مي رسد، جادويي به بوي و مجموعه اي بي پايان از رنگ است. آنها همه حس ها را تحريك مي كنند و پيچيدگي دروني و قابل تحسين دارند.
مجموعه عروسك پاييز 2017 از Berta شامل 30 اثر هنري، پيچيده در برش و ساختار است، و به ارمغان مي آورد نوع جديدي از زيبايي شناسي، با تاكيد بر گل هاي 3D و طرح هاي توري تزيين، همراه با دكوراسيون غني و استفاده شجاع از رنگ.
اين مجموعه اي است كه بر خلاف ديگر آن، جلب طراحي و توانايي هاي ساخت و ساز به حداكثر خود، با تمام لباس هاي ساخته شده از بهترين مواد.
هر لباس يك طراحي منحصر به فرد است كه مي تواند جدا از هر مجموعه جداگانه باشد و داستان ديگري در مورد عروس كه آن را پوشانده است، بگوييد. از boho، به art-deco، به غني و پر زرق و برق. درست مثل گونه هايي كه در دنياي گل يافت مي شوند - همه از يكديگر متفاوتند اما به همان اندازه زيبا به نظر مي رسند.
اين مجموعه احساس ليبراليسم، آزادي وحشي طبيعي و استفاده روان از رويكرد هنري در طراحي را به ارمغان مي آورد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۵:۲۲:۴۸ توسط:emilieklein موضوع: