وبلاگ اميلي كلين وبلاگ اميلي كلين .

وبلاگ اميلي كلين

چرا زنان بيشتر جسارت به نظر مي رسد با وجود آكنه

همانطور كه سرگرم كننده به عنوان Instagram است، دقيقا بهترين نمايش زندگي است. اما در حال حاضر، جنبش رو به رشد مثبت آكنه با افرادي كه عكس هاي نيلوفري از پوست خود را ارسال مي كنند وجود دارد. اين نشان مي دهد كه هيچ كس با يك چهره اي كامل ازدواج نكرده و واقعا نياز به فتوشاپ نداشته است.
ما با دو طرفدار جنبش، Hailey Wait و Hannah Shields صحبت كرديم تا متوجه شوند كه چرا اين شكل جديد مثبت بدن را در بر مي گيرند.چگونه آكنه مي تواند اعتماد به نفس شما را تحت تاثير قرار دهد
همانطور كه هر كسي كه از آكنه رنج مي برد مي داند، مي تواند تاثير زيادي در اعتماد به نفس شما و حس خود ارزش داشته باشد.
Hailey Wait، يك هنرمند 18 ساله، از آكنه كيستيك رنج مي برد، به اين معني كه او مي تواند بزرگ و دردناك در زير سطح پوست او مي شود. او مي گويد: "احساس غرور و زشتي و غير قابل تحسين داشتم." متأسفانه نوع احساسات مشترك بسياري از بيماران
سپر، يك كارمند اداري 25 ساله، تا زماني كه مي تواند به ياد داشته باشد، آكنه داشته است. او مي گويد: "هيچ وقت زماني نبود كه من تازه ترين جوش هاي من را برداشت نكرده بودم. زماني كه من 13 ساله بودم، براي آرايش آنها آرايش كردم."چرا آنها شروع به ارسال خودكردهاي ناپايدار كردند
صبر نمي تواند توضيح دهد كه چه چيزي باعث شده او را براي ارسال يك فتوشاپ بدون فتوشاپ بفرستد، اما آنچه او مي داند اين است كه چرا او اين كار را ادامه داد. او مي گويد: "به زودي پس از اولين ارسال من، من با نظرات در مورد چگونگي شجاعانه من سوخته شد.
"برخي از مردم شروع به گفتن آن الهام بخش بود، و زماني كه متوجه شدم آن بزرگتر از من است. اين چيزي بود كه جهان نياز داشت تا ببيند. مردم از پنهان كردن چهره هايشان خسته شده بودند و مردم خسته بودند كه گفته شود كه آكنه آنها را زشت (كه آن را ندارد!) "
شيلد وبلاگ خود را يك سال قبل از عروسي خود آغاز كرد تا پيشرفت آكنه او را مدنظر قرار دهد. او مي گويد: "پوست پوست من يك سفر بود براي گرفتن پوست روشن، اما آن را به چيزي بيشتر تبديل شده است. بيشتر من ارسال، آن را تبديل به يك سفر پذيرفته به من به عنوان يك كل، نه تنها آكنه من."واكنش چيست؟
زنان ما در تلويزيون و مجلات مي بينند پوستي بي عيب و نقص دارند - اين متاسفانه استاندارد زيبايي است كه به آن نگاه مي كنيم. با اين حال، اكثر مردم خلل و انحناي كامل ندارند و درخشش زودگذر دارند، بنابراين واقعا شجاعانه است كه صبر كنيد و سپرها پوست خود را در تمام شكوه طبيعي خود نشان مي دهند.
صبر كنيد، مي گويد: "پيام هاي بسياري از مردم سراسر جهان دريافت كردم كه الهام گرفته بودند كه آرايش كنند و من خودم را آكنه خودم فرستادم."
با اين حال، همه چيز خيلي مثبت نبود. او مي افزايد: "بعضي از مردم آن را دوست نداشتند و حتي اگر من خيلي دوست داشتم و حمايت مي كردم، منجر به ناديده گرفتن اين نكته شد. من از افراد غريبه كه هيچ چيز در مورد من يا پوست من و يا گام هايي كه براي از بين بردن آكنه من گرفتم.
"بعضي از مردم گفتند كه اين فقط يك بازاريابي است و بسياري از مردم چيزهاي بي رحمانه و نفرت انگيزي ارسال مي كنند." Instagram ابزارهايي براي جلوگيري از آزار و اذيت و يا تهديد رفتار در پلت فرم دارد، اما از بين بردن تمام منفي ها دشوار است.
سپرها با واكنش كمي خوش شانس بوده و مي گويند: "من تا به حال واكنش هاي مثبت زيادي از پست پوستم دريافت كرده ام."چرا مهم است كه پوست طبيعي خود را نشان دهد
حتي اگر برخي از ترول هاي اينترنتي وجود داشته باشد كه از ديدن پست هاي مثبت آكنه قدرداني نمي كنند، صبر كنيد تعيين مي شود كه آنها اجازه ندهند او را بكشند.
او مي گويد: "من فكر مي كنم اين موضوع بسيار مهم است كه عكس هاي ناتواني را كه آكنه شما را به اشتراك مي گذارند، به اشتراك بگذاريد. هيچ فردي در اين سياره با پوست 100٪ مناسب نيست، مگر اينكه نوزادان نوزاد، پس چرا ما به اين استاندارد كمال احترام مي گذاريم؟ آيا اهميت بسيار زيادي براي ما در نظر گرفته شده است تا بتوانيم به طور كامل نگاهي بيندازيم، هر چند كه هرگز انساني امكان پذير نيست؟
"اين مهم است كه با خودتان واقعي باشيد. در هر يك از ما زيبايي وجود دارد كه بسيار منحصر به فرد است و ما همه آن را پشت كرم ها و پايه ها و پنهاني ها ماسك مي كنيم، بنابراين همه ما مي توانيم اين پوست كامل را بدست آوريم."
براي سپرها، ارسال پوسترها از پوست او به او كمك كرد تا كمي بيشتر از خود عشق و پذيرش را ياد بگيرد. مانند صبر كردن، او همچنان به اين كار ادامه مي دهد، زيرا او اميدوار است كه بتواند ديگران را الهام بخش كند تا به "عادت هاي كوچكي كه جامعه و رسانه هاي اجتماعي به ما مي گويند عادي نيست" را در آغوش بگيرند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ساعت: ۰۷:۲۸:۲۳ توسط:emilieklein موضوع: